luar dk..
cm klcc..
ats pentas..
latar dk..ni lah antara gambar kitorang masa formacc night kt dk untuk course akaun..
comel x kitowang..sebenrnye sy xrncang pn nk g..mmg xnk g pn cz mls..klu nk thu..bju coklat 2 bkn sy pnye..pnjam 2..pmilik die yg bju biru 2..noris nye..hee..xprepare pe pn sbb2 xde bju..tp sbb cian kt orang yg buat formacc night ni kne r g gak..pnat dowg wat,xkn xde yg dtg kot an..btw, that night wasnt bad at all..nice pe..fun gak..xde webcam nk rakam jek..sem lpas lg bes kot..haha..tpi t kitowang lak kne handle dinner mse ktowang part3..insyaallah..hrp..dapat lah sampai part3 kt uitm ni ek.
semalam an..xdpt tdo..teringat kt seseorang tmasuk family..tpi orang yang satu ni yg wat kte ase sdih coz die ilang tnpa kesan..kdg2 pning gak pk npe die wat cmni..klu btl xske, ckp r xske an? tpi die xckp cm2 pn..sy lg ske orang yg jjur wlpun myakitkan ati..at least sakit 2 skejap..orang yg xjjur ni wat sy skit bpanjangan..huhu...tpi xpe..sy akan cube tabahkan dri..ne thu leh lupekn die n jpe yg lbih ssuai dgn dri yg xsmpurna ni..
No comments:
Post a Comment